تعرفه مکالمه همراه اول، ایرانسل و رایتل
نوشته شده توسط : Arfi :)

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، زندگی ما به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود. با وجود گوشی های هوشمند و اتصال به اینترنت استفاده از سرویس های پیام رسان و برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اپلیکیشن های مختلف کاربران به راحتی می توانند با دیگر افراد در سراسر دنیا ارتباط داشته باشند. اما برقراری تماس و مکالمه از طریق تلفن همراه مهم ترین نقش در برقراری ارتباط را به عهده دارد. همان طور که می دانید اپراتورهای مختلفی در کشورمان ایران وجود دارد که خدمات مختلفی به کاربران خود ارائه می دهند. هر یک از اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل) تعرفه های متفاوتی برای مکالمه، پیامک و اینترنت دارند. تعرفه مکالمه همراه اول، ایرانسل و رایتل برای سیم کارت های دائمی و اعتباری متفاوت است.

تعرفه مکالمه همراه اول، ایرانسل و رایتل

تعرفه های مکالمه همراه اول

همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشورمان است که به منظور ساده سازی تعرفه مکالمه برای مشترکین، تعرفه های مکالمه خود را یکسان سازی کرده است. به موجب این طرح، تعرفه مکالمه پایه برای تمامی تماس های داخل و خارج از شبکه همراه اول یکسان شده است. در حال حاضر تعرفه برقراری تماس با استفاده از سیم کارت های دائمی همراه اول به تلفن ثابت و همراه اول و همچنین به سایر اپراتورها 59،9 تومان به ازای هر دقیقه مکالمه است. تعرفه برقراری تماس با سیم کارت های اعتباری همراه اول به تلفن ثابت  و همراه اول و سایر اپراتور نیز 89،9 تومان به ازای هر دقیقه مکالمه است.البته معیار محاسبه تعرفه یک تماس بر اساس ثانیه است.

تعرفه های مکالمه ایرانسل

تعرفه مکالمه ایرانسل برای تماس داخل شبکه، از خطوط ایرانسل به خط دیگر ایرانسل و همچنین برقراری تماس شبکه ایرانسل از ایرانسل به سایر خطوط تلفن همراه و ثابت برای سیم کارت های دائمی 599 ریال به ازای هر دقیقه است. در سیم کارت اعتباری 899 ریال به ازای هر دقیقه است. برای مثال ۱۰ دقیقه تماس تلفنی با سیم کارت های دائمی ایرانسل ۵۹۹ تومان و با سیم کارت های اعتباری ایرانسل، ۸۹۹ تومان است.

تعرفه‌های مکالمه رایتل

طبق اطلاعات منتشر شده، هزینه مکالمه سیم کارت های رایتل داخل شبکه نسبت به سایر اپراتورها به صرفه تر است، هزینه مکالمه درون شبکه برای سیم کارت های دائمی رایتل 333 ریال و برای سیم کارت های اعتباری رایتل 555 ریال به ازای هر دقیقه محاسبه می شود. هزینه تماس با اپراتورهای دیگر برای سیم کارت های دائمی رایتل 555 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 888 ریال به ازای هر دقیقه محاسبه می شود. در سیم کارت های اعتباری رایتل برقراری مکالمه درون شبکه رایگان است.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , ایرانسل , رایتل , سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: